Tutkimustoimisto Puosi käytti tänä vuonna joululahjarahansa kehitysmaiden lasten auttamiseen. Lahjoituksella tuettiin oikeutta koulutukseen ja terveydenhuoltoon sekä puhtaaseen juomaveteen. Toivottavasti apu konkretisoitui edes muutaman ihmisen kohdalla. Rauhallista Joulua ja Menestyksellistä Uutta Vuotta!

Tutkimustoimisto Puosi sai esitellä silmänliiketutkimuksen tuloksia Satakunnan Kansan mediamyynnin asiakastilaisuudessa Kulttuuritehdas Kehräämössä Porissa. Tutkimus selvitti, miten Satakunnan Kansan lukijoiden silmät käyttäytyivät heidän katsoessaan uuden tabloidilehden mallinumeroa.

Tutkimustoimisto Puosilla oli ilo esitellä Otavamedian silmänliiketutkimuksen tuloksia runsaalle kuulijajoukolle eilen (2.11.2011) Helsingin Musiikkitalossa. Tutkimuksessa selvitettiin miten Annaa, Kotiliettä, Suomen Kuvalehteä ja Tekniikan maailmaa luetaan ja miten niissä olevaa mainontaa katsotaan. Lisäksi tutkittiin miten silmät liikkuvat nettiauto.com –sivustolla.

Satakunnan Kansa valmistautuu huolella tabloidiuudistukseen. Katso lehden juttu silmänliiketutkimuksesta: Linkki

Syksyn ohjelmaan kuuluu mielenkiintoisia silmänliiketutkimuksia sekä perinteisiä mainonnan tutkimuksia. Keväällä tehty tabloiditutkimuksen raportti on yhä tilattavissa Tutkimustoimisto Puosilta.

Tällä hetkellä Tutkimustoimisto Puosilla on työn alla lähinnä erilaisia silmänliiketutkimuksia sekä eri sanomalehdille tehtäviä jatkuvia raportointeja. Heinäkuu sujuu osittain lomailun merkeissä, joten silloin sähköposteihin vastaaminen saattaa kestää tavallista pidempään.

Tabloiditutkimuksen tulokset ovat selvillä ja raportti on tilattavissa Tutkimustoimisto Puosilta. Jos haluat tietää miten lukijat suhtautuvat siihen, että heidän lukemansa lehti muuttuu broadsheetistä tabloidiksi, niin ota yhteyttä. Tutkimus paljastaa muutoksen tuomat mahdollisuudet ja uhat.

Tiedonkeruu on käynnissä. Tutkimustoimisto Puosi tekee 600 haastattelun tutkimuksen siitä, miten lukijat suhtautuvat sanomalehden muuttumiseen broadsheetistä tabloidiksi. Raportti ja esitys aiheesta on tilattavissa huhtikuun lopulla.

Lapin Kansa, Pohjolan Sanomat ja Kainuun Sanomat alkoivat ilmestyä tabloideina 17.1.2011. Tutkimustoimisto Puosi tutki ennen uudistusta tehdyn mallilehden silmänliikekameralla.

Hyvää joulunaikaa ja loistokasta Uutta Vuotta kaikille! Tutkimustoimisto Puosi käytti tämän joulun lahjarahansa Naisten Pankin tukemiseen.

Tutkimustoimisto Puosi esittelee silmänliikekameraa 3.11.2010 Markkinointiviestinnän viikon kutsuvierasseminaarissa Tampere-talossa.

Tutkimustoimisto Puosi esittää Otavamedian silmänliiketutkimuksen tulokset Helsingin Grand Casinolla 2.11.2010.

Tutkimustoimisto Puosi osallistui Mainontapäivä 14092010 -tapahtumaan Messukeskuksessa. Muilla osallistujilla oli mahdollisuus testata silmänliikekameraa lyhyellä demotutkimuksella.

Tutkimustoimisto Puosi on suomen ensimmäinen (ja ainoa) markkinointitutkimustoimisto, jolla on käytössään oma silmänliikekamera. Uusinta teknologiaa edustava laite saapui Kehräsaareen maaliskuussa.