Selkeyttä, joustavuutta ja luovaa ongelmanratkaisukykyä
Tutkimustoimisto Puosi tarjoaa silmänliiketutkimuksen lisäksi laajan kirjon erilaisia markkinointitutkimuksia. Panostamme tutkimuksissamme selkeyteen, luotettavuuteen, luovuuteen ja hyödyllisyyteen.
Bränditutkimukset
Antaa tietoa brändin tilasta ja mielikuvista kuluttajien keskuudessa. Tutkimus kertoo myös, miten brändi sijoittuu kilpailijoihinsa nähden. Bränditutkimus on hyödyllinen lähes kaikille yrityksille/organisaatoille.
Mainonnan esi- ja jälkitestit
Mediamainonta ei ole halpaa ja siksi sen tutkimiseen kannattaa panostaa. Hyvä mainonnan tutkimus voi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Jokaisen mediamainostajan pitäisi ajoittain tutkia mainontansa toimivuus.
Tracking-tutkimukset
Jatkuvaa tietoa mainonnan muistamisesta sekä tunnettuuden, ostosuosion ja mielikuvien kehityksestä. Voiko markkinointia suunnitella ilman näitä tietoja?
Kysy myös muista tutkimuspalveluistamme.