Muut tutkimukset

Selkeyttä, joustavuutta ja luovaa ongelmanratkaisukykyä

Tutkimustoimisto Puosi tarjoaa silmänliiketutkimuksen lisäksi laajan kirjon erilaisia markkinointitutkimuksia. Panostamme tutkimuksissamme selkeyteen, luotettavuuteen, luovuuteen ja hyödyllisyyteen.

Bränditutkimukset

Antaa tietoa brändin tilasta ja mielikuvista kuluttajien keskuudessa. Tutkimus kertoo myös, miten brändi sijoittuu kilpailijoihinsa nähden. Bränditutkimus on hyödyllinen lähes kaikille yrityksille/organisaatoille.

Mainonnan esi- ja jälkitestit

Mediamainonta ei ole halpaa ja siksi sen tutkimiseen kannattaa panostaa. Hyvä mainonnan tutkimus voi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Jokaisen mediamainostajan pitäisi ajoittain tutkia mainontansa toimivuus.

Tracking-tutkimukset

Jatkuvaa tietoa mainonnan muistamisesta sekä tunnettuuden, ostosuosion ja mielikuvien kehityksestä. Voiko markkinointia suunnitella ilman näitä tietoja?

Kysy myös muista tutkimuspalveluistamme.