Ei mielikuvia vaan faktaa
Silmänliiketutkimus (eye tracking) eroaa perinteisistä markkinointitutkimuksen menetelmistä. Se kertoo mielipiteiden sijasta sen, miten tutkittavat asiat oikeasti toimivat.
Silmänliiketutkimuksen avulla voidaan esimerkiksi parantaa mainonnan toimivuutta sekä suunnitella parempia pakkauksia, verkkosivuja ja sovelluksia. Mobiili silmänliiketutkimus auttaa ymmärtämään, miten ihmiset havainnoivat erilaisia fyysisiä tiloja, kuten myymälöitä, kauppakeskuksia, ravintoloita tai mitä tahansa muita ympäristöjä.
Tutkimustoimisto Puosi on Suomen ainoa markkinointitutkimustoimisto, joka on erikoistunut silmänliiketutkimuksiin. Meiltä saat joustavat aikataulut ja Suomen parhaan analysointitaidon.
Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja/tarjousta.