Silmänliiketutkimus

Silmät kertovat totuuden

Silmänliiketutkimus (eye tracking) on perinteisistä markkina- ja markkinointitutkimuksista eroava tutkimusmenetelmä. Silmänliikkeitä tutkimalla saadaan mielipiteiden sijasta oikeaa tietoa siitä, miten tutkittavat asiat toimivat.

Silmänliiketutkimuksen avulla voidaan parantaa esimerkiksi printti-, verkko- televisio- ja ulkomainonnan toimivuutta. Sen avulla voidaan myös suunnitella parempia esitteitä, pakkauksia, internetsivuja, tietokoneohjelmia tai tietokone- ja konsolipelejä.

Tutkimustoimisto Puosi on Suomen ainoa markkinointitutkimustoimisto, joka on erikoistunut silmänliiketutkimukseen. Olemme myös ainoa markkinointitutkimustoimisto, jolla on käytössään uusinta teknologiaa edustava Tobii-silmänliikekamera. Näistä syistä saat meiltä joustavat aikataulut, kohtuulliset hinnat ja Suomen parhaan analysointitaidon.

Silmänliikekameralla tehtävä tutkimus on asiakkaalle vaivaton ja erittäin hyödyllinen. Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja/tarjousta.